Klocki hamulcowe PowerStop Z26 Dodge Charger Challenger SRT SCAT PACK

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Power Stop
  • Kod producenta: Z26-1053
  • Dostępność: Jest Jest

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 700,00 zł brutto
  • szt.
  • Cena netto: 487,80 zł 600,00 zł

Produkt: Klocki hamulcowe Power Stop Z26

 

Pasują do: dokładna lista modeli w zakładce APLIKACJE

Jakość: klocki hamulcowe jakości premium, baza ceramiczna wzmacniana włóknami węglowymi. Spełniają najwyższe, kalifornijskie normy bezpieczeństwa i ekologii.

 

Kod producenta Z26-1053

Jeżeli chcesz poprawić skuteczność hamowania Twojego samochodu to tarcze i klocki hamulcowe z serii Z26 są stworzone dla Ciebie.

Tarcze i klocki hamulcowe PowerStop Extreme Performance zostały zaprezentowane po raz pierwszy w 1995 roku w Kalifornii jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na akcesoria hamulcowe, które pozostaną niezawodne w najbardziej ekstremalnych warunkach. PowerStop dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Klientowi najbezpieczniejsze i najbardziej efektywne rozwiązania hamulcowe. 

Na klocki i tarcze hamulcowe PowerStop składają się formuły włókien węglowych i ceramicznych - co zapewnia najwyższe osiągi dla samochodów sportowych.

  • Tarcze są nawiercane i nacinane dla maksymalizacji chłodzenia zestawu hamulcowego. Pozwala to również na usuwanie gazów powstających przy intensywnym użytkowaniu hamulca.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.
  • Bardzo niski stopień pylenia klocków hamulcowych, dzięki czemu felgi pozostają czyste na dłużej.
  • Produkt zawiera ceramiczny smar oraz najwyższej jakości zestaw montażowy ze stali nierdzewnej.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.

Klocki hamulcowe PowerStop można bez problemu łączyć z tarczami hamulcowymi innych producentów - gładkimi oraz nawiercanymi i nacinanymi. Nie wymagają one również wstępnego rozgrzewania - działają w 100% od pierwszego hamowania, również w niskich temperaturach!

Ogromnym atutem klocków hamulcowych PowerStop Z26 Extreme mają zerowe pylenie i nie wydają żadnych pisków w żadnej temperaturze. Zachowują one bardzo wysoki współczynnik tarcia (0,46-0,55) co pozwala na maksymalnie efektywną pracę hamulca w każdych warunkach. Klocki i tarcze hamulcowe PowerStop mają znacznie wyższą pojemność termiczną, przez co ciężej przegrzać cały zestaw. 


W związku z ich produkcją na rynek amerykański, klocki hamulcowe PowerStop Z26 nie posiadają europejskiej homologacji do poruszania się po drogach publicznych.

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może nieco różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

 

W połączeniu z tarczami hamulcowymi PowerStop, zwiększona siła hamowania do 20% w porównaniu do fabrycznego zestawu hamulcowego.

Znacząco mniejsze pylenie oraz redukuje hałas w porównaniu do klocków fabrycznych.

 

Dotrzyj hamulce PowerStop w następujący sposób:

5 umiarkowanych/agresywnych hamowań od 70 km/h na godzinę do 20 km/h w krótkich odstępach czasu, bez ostygnięcia hamulców i bez całkowitego zatrzymywania się. Jeśli jesteś zmuszony się zatrzymać, zmień bieg na neutralny lub zostaw sobie miejsce z przodu, aby pojazd mógł się lekko potoczyć, czekając na zielone światło. Tarcze będą bardzo gorące i przytrzymanie pedału hamulca pozwoli klockowi odcisnąć swój kształt na tarczy. Stąd może pochodzić efet "trzęsienia" tarcz.

Następnie wykonaj 5 umiarkowanych hamowań z prędkości od 50 do 10 km/h w krótkich odstępach czasu, nie pozwalając hamulcom ostygnąć. Powinieneś spodziewać się zapachu żywicy, gdy hamulce się nagrzewają.

Po zakończeniu należy jeździć tak długo, jak to możliwe, bez nadmiernego podgrzewania hamulców i bez całkowitego zatrzymania (spróbuj przez około 5 minut przy umiarkowanej prędkości). To jest etap chłodzenia. Pozwala na schłodzenie i utwardzenie podgrzanej żywicy w klockach hamulcowych.

Po ostygnięciu hamulców do standardowej temperatury roboczej można już normalnie używać hamulców.

Powyższa procedura dotyczy docierania klocków hamulcowych!

Aby poprawnie dotrzeć tarcze hamulcowe - należy poświęcić temu trochę czasu i uwagi. Pierwszych kilkaset kilometrów powinno być pokonane bez nadmiernego hamowania (np. z 200 km/h do 0 km/h). Tarcze potrzebują czasu, żeby się wygrzać i jednocześnie utwardzić. Zbyt szybkie przegrzanie tarcz może skutkować ich pogięciem! Dlatego sugerujemy, aby stale monitorować stan docieranych tarcz na pierwszych 500-700 pokonanych kilometrach. Jeżeli tarcza zacznie zmieniać kolor lub zaczną pojawiać się na niej okrężne "rysy" to znak, że musimy dać im trochę odetchnąć i kolejne hamowania wykonywać delikatniej. 

Tak dotarty zestaw hamulcowy odwdzięczy się wyjątkowo długim, bezproblemowym okresem użytkowania. 

Aplikacje

2004

2004 CADILLAC CTS CTS-V; 4 zaciski tłokowe

2005

2005 CADILLAC CTS CTS-V; 4 zaciski tłokowe

2005 CHRYSLER 300 HEMI 6.1L SRT-8

2005 DODGE MAGNUM SRT-8

2006

2006 CADILLAC CTS CTS-V; 4 zaciski tłokowe

2006 CADILLAC STS HD Hamulce; J56

2006 CADILLAC STS STS-V Doładowane; Przedni zacisk z 4 tłokami

2006 CHRYSLER 300 HEMI 6.1L SRT-8

2006 ŁADOWARKA DODGE SRT-8

2006 DODGE MAGNUM SRT-8

2006 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2007

2007 CADILLAC CTS CTS-V; 4 zaciski tłokowe

2007 Hamulce CADILLAC STS HD; J56

2007 CADILLAC STS STS-V Doładowanie; Przedni zacisk z 4 tłokami

2007 CHRYSLER 300 HEMI 6.1L SRT-8

2007 DODGE CHARGER SRT-8

2007 DODGE MAGNUM SRT-8

2007 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2008

2008 Hamulce CADILLAC STS HD; J56

2008 CADILLAC STS STS-V Doładowanie; Przedni zacisk z 4 tłokami

2008 CHRYSLER 300 SRT-8

2008 DODGE CHALLENGER SRT8

2008 ŁADOWARKA DODGE SRT-8

2008 DODGE MAGNUM SRT-8

2008 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2009

2009 CADILLAC CTS CTS-V

2009 CADILLAC STS STS-V Doładowane

2009 CHRYSLER 300 SRT-8

2009 DODGE CHALLENGER SRT8

ŁADOWARKA DODGE 2009 SRT-8

2009 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2010

2010 CADILLAC CTS CTS-V

2010 CHEVROLET CAMARO 6.2L SS Model

2010 CHRYSLER 300 SRT-8

2010 DODGE CHALLENGER SRT8

ŁADOWARKA DODGE 2010 SRT-8

2010 HYUNDAI GENESIS COUPE Z 4 tłokowym przednim zaciskiem (tarcza 340 mm (13,4 ")

2010 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2011

2011 CADILLAC CTS CTS-V

2011 CHEVROLET CAMARO 6.2L SS Model

2011 DODGE CHALLENGER SRT8

2011 HYUNDAI GENESIS COUPE Z 4 tłokowym przednim zaciskiem (tarcza 340 mm (13,4 ")

2012

2012 CADILLAC CTS CTS-V

2012 CHEVROLET CAMARO 6.2L SS

2012 CHEVROLET CAMARO ZL1

2012 CHRYSLER 300 SRT-8

2012 DODGE CHALLENGER SRT8

2012 DODGE CHARGER SRT-8

2012 HYUNDAI GENESIS COUPE Z 4 tłokowym przednim zaciskiem (tarcza 340 mm (13,4 ")

2012 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2012 TESLA S

2013

2013 CADILLAC CTS CTS-V z 2-częściowymi przednimi tarczami

2013 CADILLAC CTS CTS-V z

2013 CHEVROLET CAMARO 6.2L SS

2013 CHEVROLET CAMARO ZL1

2013 CHRYSLER 300 SRT-8

2013 DODGE CHALLENGER SRT8

2013 DODGE CHARGER SRT-8

2013 HYUNDAI GENESIS COUPE Z 4 tłokowym przednim zaciskiem (tarcza 340 mm (13,4 ")

2013 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2013 TESLA S

2014

2014 CADILLAC CTS CTS-V z 2-częściowymi tarczami przednimi

2014 CADILLAC CTS CTS-V

2014 CHEVROLET CAMARO 6.2L SS

2014 CHEVROLET CAMARO ZL1

2014 CHRYSLER 300 SRT-8

2014 DODGE CHALLENGER SRT8

2014 DODGE CHARGER SRT-8

2014 HYUNDAI GENESIS COUPE Z 4 tłokowym przednim zaciskiem (tarcza 340 mm (13,4 ")

2014 JEEP GRAND CHEROKEE SRT

2014 TESLA S

2015

2015 CADILLAC CTS CTS-V z 2-częściowymi tarczami przednimi

2015 CADILLAC CTS CTS-V

2015 CHEVROLET CAMARO 6.2L SS

2015 CHEVROLET CAMARO ZL1

2015 CHEVROLET SS

Modele Scat Pack DODGE CHALLENGER 2015

2015 DODGE CHALLENGER SRT 392, SRT Hellcat

2015 DODGE CHALLENGER SRT 392, SRT Hellcat Modele - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2015 DODGE CHARGER R / T Scat Pack

2015 DODGE CHARGER SRT 392, SRT Hellcat modele -

2015 DODGE CHARGER SRT 392, SRT Hellcat Modele - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2015 HYUNDAI GENESIS COUPE Z 4 tłokowym przednim zaciskiem (tarcza 340 mm (13,4 ")

2015 JEEP GRAND CHEROKEE SRT

2015 TESLA S

2016

2016 CADILLAC CTS CTS-V

2016 CHEVROLET SS

2016 DODGE CHALLENGER R / T Scat Pack, modele 392 Hemi Scat Pack Shaker

2016 DODGE CHALLENGER SRT 392, SRT Hellcat Modele -

2016 DODGE CHALLENGER SRT 392, SRT Hellcat Modele - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2016 DODGE CHARGER R / T Scat Pack

2016 DODGE CHARGER SRT 392, SRT Hellcat Modele

2016 DODGE CHARGER SRT 392, SRT Hellcat Modele - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2016 HYUNDAI GENESIS COUPE Z 4 tłokowym przednim zaciskiem (tarcza 340 mm (13,4 ")

Modele JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2016

Modele JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2016 z 2-częściowymi przednimi tarczami

2016 TESLA S.

2016 TESLA X 90D; P90D; P90D Signature;

2017

2017 CADILLAC CTS CTS-V

Modele CHEVROLET CAMARO ZL1 2017

2017 CHEVROLET SS

2017 DODGE CHALLENGER R / T 392

2017 DODGE CHALLENGER SRT 392, T / A 392, SRT Hellcat modele

Modele DODGE CHALLENGER SRT 392, T / A 392, SRT Hellcat - 2-częściowe przednie tarcze Power Stop OEM Design

2017 DODGE CHARGER Modele Daytona 392, SRT 392, SRT Hellcat

2017 DODGE CHARGER Modele Daytona 392, SRT 392, SRT Hellcat - 2-częściowe przednie tarcze Power Stop OEM Design

2017 DODGE CHARGER R / T 392; Modele R / T Scat Pack

Modele JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2017 z

Modele JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2017 z 2-częściowymi przednimi tarczami

2017 TESLA X 75D; 90D; P100D;

2018

2018 CADILLAC CTS CTS-V

2018 CHEVROLET CAMARO ZL1 2018

2018 DODGE CHALLENGER 2018 z 4 tłokowymi zaciskami przednimi (bez Demona)

2018 DODGE CHALLENGER z 6 tłokowymi zaciskami przednimi - Power Stop do tarcz 2-częściowych OEM

2018 DODGE CHALLENGER 2018 z 6 tłokowymi zaciskami przednimi - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2018 demoniczne DODGE CHALLENGER SRT 2018

2018 DODGE CHARGER 2018 z 4-tłoczkowym zaciskiem przednim

2018 DODGE CHARGER 2018 z 6 tłokowymi zaciskami przednimi - Power Stop do tarcz 2-częściowych OEM

2018 DODGE CHARGER 2018 z 6 tłokowymi zaciskami przednimi - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2018 DODGE DURANGO SRT 2018

2018 JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2018 z

2018 JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2018 z 2-częściowymi przednimi tarzczami

2018 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Trackhawk

2018 TESLA X 100D; 75D; P100D;

2019

2019 CADILLAC CTS CTS-V

2019 CHEVROLET CAMARO ZL1 2019

2019 DODGE CHALLENGER z przednim zaciskiem z 4 tłokami (bez Demona)

2019 DODGE CHALLENGER z przednim zaciskiem z 6 tłokami - przednie tarcze Power Stop w pełni odlewane do 2-częściowych tarcz OEM

2019 DODGE CHALLENGER 2019 z 6 tłokowymi zaciskami przednimi - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2019 DODGE CHARGER 2019 z 4-tłoczkowym zaciskiem przednim

2019 DODGE CHARGER 2019 z 6 tłokowymi zaciskami przednimi

2019 DODGE CHARGER 2019 z 6 tłokowymi zaciskami przednimi

2019 DODGE DURANGO SRT 2019

2019 JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2019

2019 JEEP GRAND CHEROKEE SRT 2019 z 2-częściowymi przednimi tarczami

JEEP GRAND CHEROKEE SRT Trackhawk

2020

2020 CHEVROLET CAMARO ZL1 

2020 DODGE CHALLENGER z przednim zaciskiem z 4 tłokami (bez Demona)

2020 DODGE CHALLENGER z przednim zaciskiem z 6 tłokami - przednie tarcze Power Stop w pełni odlewane do 2-częściowych tarcz OEM

2020 DODGE CHALLENGER z 6 tłokowymi zaciskami przednimi - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2020 DODGE CHARGER z 4-tłoczkowym zaciskiem przednim

2020 DODGE CHARGER z 6 tłokowymi zaciskami przednimi

2020 DODGE CHARGER z 6 tłokowymi zaciskami przednimi

2020 Tesla S

2021

2021 CHEVROLET CAMARO ZL1 

2021 DODGE CHALLENGER z przednim zaciskiem z 4 tłokami (bez Demona)

2021 DODGE CHALLENGER z przednim zaciskiem z 6 tłokami - przednie tarcze Power Stop w pełni odlewane do 2-częściowych tarcz OEM

2021 DODGE CHALLENGER z 6 tłokowymi zaciskami przednimi - Power Stop OEM Design 2-częściowe tarcze przednie

2021 DODGE CHARGER z 4-tłoczkowym zaciskiem przednim

2021 DODGE CHARGER z 6 tłokowymi zaciskami przednimi

2021 DODGE CHARGER z 6 tłokowymi zaciskami przednimi

2021 Tesla S

 

Kategoria
Układy hamulcowe

Typ
Klocki hamulcowe

Technologia
Ceramika, włókna węglowe

Producent: PowerStop