Klocki hamulcowe PowerStop Z26 Chevrolet Camaro [6 tłoczkowe]

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Power Stop
  • Kod producenta: Z26-1405
  • Dostępność: Jest Jest

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 700,00 zł brutto
  • szt.
  • Cena netto: 528,46 zł 650,00 zł

Produkt: Klocki hamulcowe Power Stop Z26

 

Pasują do: dokładna lista modeli w zakładce APLIKACJE

Jakość: klocki hamulcowe jakości premium, baza ceramiczna wzmacniana włóknami węglowymi. Spełniają najwyższe, kalifornijskie normy bezpieczeństwa i ekologii.

 

Kod producenta Z26-1405

Jeżeli chcesz poprawić skuteczność hamowania Twojego samochodu to tarcze i klocki hamulcowe z serii Z26 są stworzone dla Ciebie.

Tarcze i klocki hamulcowe PowerStop Extreme Performance zostały zaprezentowane po raz pierwszy w 1995 roku w Kalifornii jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na akcesoria hamulcowe, które pozostaną niezawodne w najbardziej ekstremalnych warunkach. PowerStop dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Klientowi najbezpieczniejsze i najbardziej efektywne rozwiązania hamulcowe. 

Na klocki i tarcze hamulcowe PowerStop składają się formuły włókien węglowych i ceramicznych - co zapewnia najwyższe osiągi dla samochodów sportowych.

  • Tarcze są nawiercane i nacinane dla maksymalizacji chłodzenia zestawu hamulcowego. Pozwala to również na usuwanie gazów powstających przy intensywnym użytkowaniu hamulca.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.
  • Bardzo niski stopień pylenia klocków hamulcowych, dzięki czemu felgi pozostają czyste na dłużej.
  • Produkt zawiera ceramiczny smar oraz najwyższej jakości zestaw montażowy ze stali nierdzewnej.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.

Klocki hamulcowe PowerStop można bez problemu łączyć z tarczami hamulcowymi innych producentów - gładkimi oraz nawiercanymi i nacinanymi. Nie wymagają one również wstępnego rozgrzewania - działają w 100% od pierwszego hamowania, również w niskich temperaturach!

Ogromnym atutem klocków hamulcowych PowerStop Z26 Extreme mają zerowe pylenie i nie wydają żadnych pisków w żadnej temperaturze. Zachowują one bardzo wysoki współczynnik tarcia (0,46-0,55) co pozwala na maksymalnie efektywną pracę hamulca w każdych warunkach. Klocki i tarcze hamulcowe PowerStop mają znacznie wyższą pojemność termiczną, przez co ciężej przegrzać cały zestaw. 


W związku z ich produkcją na rynek amerykański, klocki hamulcowe PowerStop Z26 nie posiadają europejskiej homologacji do poruszania się po drogach publicznych.

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może nieco różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

 

W połączeniu z tarczami hamulcowymi PowerStop, zwiększona siła hamowania do 20% w porównaniu do fabrycznego zestawu hamulcowego.

Znacząco mniejsze pylenie oraz redukuje hałas w porównaniu do klocków fabrycznych.

 

Dotrzyj hamulce PowerStop w następujący sposób:

5 umiarkowanych/agresywnych hamowań od 70 km/h na godzinę do 20 km/h w krótkich odstępach czasu, bez ostygnięcia hamulców i bez całkowitego zatrzymywania się. Jeśli jesteś zmuszony się zatrzymać, zmień bieg na neutralny lub zostaw sobie miejsce z przodu, aby pojazd mógł się lekko potoczyć, czekając na zielone światło. Tarcze będą bardzo gorące i przytrzymanie pedału hamulca pozwoli klockowi odcisnąć swój kształt na tarczy. Stąd może pochodzić efet "trzęsienia" tarcz.

Następnie wykonaj 5 umiarkowanych hamowań z prędkości od 50 do 10 km/h w krótkich odstępach czasu, nie pozwalając hamulcom ostygnąć. Powinieneś spodziewać się zapachu żywicy, gdy hamulce się nagrzewają.

Po zakończeniu należy jeździć tak długo, jak to możliwe, bez nadmiernego podgrzewania hamulców i bez całkowitego zatrzymania (spróbuj przez około 5 minut przy umiarkowanej prędkości). To jest etap chłodzenia. Pozwala na schłodzenie i utwardzenie podgrzanej żywicy w klockach hamulcowych.

Po ostygnięciu hamulców do standardowej temperatury roboczej można już normalnie używać hamulców.

Powyższa procedura dotyczy docierania klocków hamulcowych!

Aby poprawnie dotrzeć tarcze hamulcowe - należy poświęcić temu trochę czasu i uwagi. Pierwszych kilkaset kilometrów powinno być pokonane bez nadmiernego hamowania (np. z 200 km/h do 0 km/h). Tarcze potrzebują czasu, żeby się wygrzać i jednocześnie utwardzić. Zbyt szybkie przegrzanie tarcz może skutkować ich pogięciem! Dlatego sugerujemy, aby stale monitorować stan docieranych tarcz na pierwszych 500-700 pokonanych kilometrach. Jeżeli tarcza zacznie zmieniać kolor lub zaczną pojawiać się na niej okrężne "rysy" to znak, że musimy dać im trochę odetchnąć i kolejne hamowania wykonywać delikatniej. 

Tak dotarty zestaw hamulcowy odwdzięczy się wyjątkowo długim, bezproblemowym okresem użytkowania. 

Aplikacje

2009

2009 CADILLAC CTS CTS-V 

2010

2010 CADILLAC CTS CTS-V 

2011

2011 CADILLAC CTS CTS-V 

2012

2012 CADILLAC CTS CTS-V 
2012 CHEVROLET CAMARO ZL1
2012 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2013

2013 CADILLAC CTS CTS-V Model z dwuczęściową tarczą przednią
2013 CADILLAC CTS CTS-V Models with Co-Cast front rotors
2013 CHEVROLET CAMARO ZL1
2013 JEEP GRAND CHEROKEE SRT-8

2014

2014 CADILLAC CTS CTS-V Model z dwuczęściową tarczą przednią
2014 CADILLAC CTS CTS-V Model z jednoczęściową tarczą przednią
2014 CHEVROLET CAMARO ZL1
2014 JEEP GRAND CHEROKEE SRT

2015

2015 CADILLAC CTS CTS-V Model z dwuczęściową tarczą przednią
2015 CADILLAC CTS CTS-VModel z jednoczęściową tarczą przednią
2015 CHEVROLET CAMARO ZL1
2015 CHEVROLET CORVETTE Z06 Model z dwuczęściową tarczą przednią
2015 DODGE CHALLENGER SRT 392, SRT Hellcat 
2015 DODGE CHARGER SRT 392, SRT Hellcat
2015 JEEP GRAND CHEROKEE SRT

2016

2016 CADILLAC ATS ATS-V
2016 CHEVROLET CORVETTE Z06 Model z dwuczęściową tarczą przednią
2016 DODGE CHALLENGER SRT 392, SRT Hellcat
2016 DODGE CHARGER SRT 392, SRT Hellcat
2016 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2016 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z dwuczęściową tarczą przednią

2017

2017 CADILLAC ATS ATS-V
2017 CHEVROLET CAMARO SS Model z pakietem 1LE 
2017 CHEVROLET CORVETTE Z06 i Grand Sport Model z dwuczęściową tarczą przednią
2017 DODGE CHALLENGER SRT 392, T/A 392, SRT Hellcat 
2017 DODGE CHARGER Daytona 392, SRT 392, SRT Hellcat
2017 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2017 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z dwuczęściową tarczą przednią

2018

2018 CADILLAC ATS ATS-V
2018 CHEVROLET CAMARO SS Model z pakietem 1LE 
2018 CHEVROLET CORVETTE Z06 i Grand Sport Model z dwuczęściową tarczą przednią
2018 DODGE CHALLENGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2018 DODGE CHARGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2018 DODGE DURANGO SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2018 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2018 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z dwuczęściową tarczą przednią

2019

2019 CADILLAC ATS ATS-V
2019 CHEVROLET CAMARO SS Model z pakietem 1LE 
2019 CHEVROLET CORVETTE Z06 i Grand Sport Model z dwuczęściową tarczą przednią
2019 DODGE CHALLENGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2019 DODGE CHARGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2019 DODGE DURANGO SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2019 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2019 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z dwuczęściową tarczą przednią

2020

2020 CHEVROLET CAMARO SS Model z pakietem 1LE 
2020 DODGE CHALLENGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2020 DODGE CHARGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2020 DODGE DURANGO SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2020 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2020 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z dwuczęściową tarczą przednią

2021

2021 CHEVROLET CAMARO SS With 6 piston front caliper
2021 DODGE CHALLENGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2021 DODGE CHARGER Model z zaciskiem 6-tłoczkowym
2021 DODGE DURANGO SRT Model z dwuczęściową tarczą przednią
2021 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z jednoczęściową tarczą przednią
2021 JEEP GRAND CHEROKEE SRT Model z dwuczęściową tarczą przednią

 

Kategoria
Układy hamulcowe

Typ
Klocki hamulcowe

Technologia
Ceramika, włókna węglowe

Producent: PowerStop