Tarcze hamulcowe PowerStop Chrysler 300 [wentylowane] [320mm]

  • szt.
  • Cena netto: 1 219,51 zł 1 500,00 zł

Produkt: Tarcze hamulcowe Power Stop Nacinane i Nawiercane

 

Pasują do: dokładna lista modeli w zakładce APLIKACJE

Jakość: tarcze i klocki hamulcowe jakości premium, baza ceramiczna wzmacniana włóknami węglowymi. Tarcze zabezpieczone powłoką cynkową. Spełniają najwyższe, kalifornijskie normy bezpieczeństwa i ekologii.

 

Kod producenta AR8362XPR

Jeżeli chcesz poprawić skuteczność hamowania Twojego samochodu to tarcze i klocki hamulcowe z serii Z26 są stworzone dla Ciebie.

Tarcze i klocki hamulcowe PowerStop Extreme Performance zostały zaprezentowane po raz pierwszy w 1995 roku w Kalifornii jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na akcesoria hamulcowe, które pozostaną niezawodne w najbardziej ekstremalnych warunkach. PowerStop dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Klientowi najbezpieczniejsze i najbardziej efektywne rozwiązania hamulcowe. 

Na klocki i tarcze hamulcowe PowerStop składają się formuły włókien węglowych i ceramicznych - co zapewnia najwyższe osiągi dla samochodów sportowych.

  • Tarcze są nawiercane i nacinane dla maksymalizacji chłodzenia zestawu hamulcowego. Pozwala to również na usuwanie gazów powstających przy intensywnym użytkowaniu hamulca.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.
  • Bardzo niski stopień pylenia klocków hamulcowych, dzięki czemu felgi pozostają czyste na dłużej.
  • Produkt zawiera ceramiczny smar oraz najwyższej jakości zestaw montażowy ze stali nierdzewnej.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.

Klocki hamulcowe PowerStop można bez problemu łączyć z tarczami hamulcowymi innych producentów - gładkimi oraz nawiercanymi i nacinanymi. Nie wymagają one również wstępnego rozgrzewania - działają w 100% od pierwszego hamowania, również w niskich temperaturach!

Ogromnym atutem klocków hamulcowych PowerStop Z26 Extreme mają zerowe pylenie i nie wydają żadnych pisków w żadnej temperaturze. Zachowują one bardzo wysoki współczynnik tarcia (0,46-0,55) co pozwala na maksymalnie efektywną pracę hamulca w każdych warunkach. Klocki i tarcze hamulcowe PowerStop mają znacznie wyższą pojemność termiczną, przez co ciężej przegrzać cały zestaw. 


W związku z ich produkcją na rynek amerykański, klocki hamulcowe PowerStop Z26 nie posiadają europejskiej homologacji do poruszania się po drogach publicznych.

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może nieco różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

 

W połączeniu z tarczami hamulcowymi PowerStop, zwiększona siła hamowania do 20% w porównaniu do fabrycznego zestawu hamulcowego.

Znacząco mniejsze pylenie oraz redukuje hałas w porównaniu do klocków fabrycznych.

 

Dotrzyj hamulce PowerStop w następujący sposób:

5 umiarkowanych/agresywnych hamowań od 70 km/h na godzinę do 20 km/h w krótkich odstępach czasu, bez ostygnięcia hamulców i bez całkowitego zatrzymywania się. Jeśli jesteś zmuszony się zatrzymać, zmień bieg na neutralny lub zostaw sobie miejsce z przodu, aby pojazd mógł się lekko potoczyć, czekając na zielone światło. Tarcze będą bardzo gorące i przytrzymanie pedału hamulca pozwoli klockowi odcisnąć swój kształt na tarczy. Stąd może pochodzić efet "trzęsienia" tarcz.

Następnie wykonaj 5 umiarkowanych hamowań z prędkości od 50 do 10 km/h w krótkich odstępach czasu, nie pozwalając hamulcom ostygnąć. Powinieneś spodziewać się zapachu żywicy, gdy hamulce się nagrzewają.

Po zakończeniu należy jeździć tak długo, jak to możliwe, bez nadmiernego podgrzewania hamulców i bez całkowitego zatrzymania (spróbuj przez około 5 minut przy umiarkowanej prędkości). To jest etap chłodzenia. Pozwala na schłodzenie i utwardzenie podgrzanej żywicy w klockach hamulcowych.

Po ostygnięciu hamulców do standardowej temperatury roboczej można już normalnie używać hamulców.

Powyższa procedura dotyczy docierania klocków hamulcowych!

Aby poprawnie dotrzeć tarcze hamulcowe - należy poświęcić temu trochę czasu i uwagi. Pierwszych kilkaset kilometrów powinno być pokonane bez nadmiernego hamowania (np. z 200 km/h do 0 km/h). Tarcze potrzebują czasu, żeby się wygrzać i jednocześnie utwardzić. Zbyt szybkie przegrzanie tarcz może skutkować ich pogięciem! Dlatego sugerujemy, aby stale monitorować stan docieranych tarcz na pierwszych 500-700 pokonanych kilometrach. Jeżeli tarcza zacznie zmieniać kolor lub zaczną pojawiać się na niej okrężne "rysy" to znak, że musimy dać im trochę odetchnąć i kolejne hamowania wykonywać delikatniej. 

Tak dotarty zestaw hamulcowy odwdzięczy się wyjątkowo długim, bezproblemowym okresem użytkowania. 

2005

2005 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2005 DODGE MAGNUM - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2006

2006 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2006 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2006 DODGE MAGNUM - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2007

2007 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2007 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2007 DODGE MAGNUM - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2008

2008 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2008 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2008 DODGE MAGNUM - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2009

2009 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2009 DODGE CHALLENGER R/T - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2009 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2010

2010 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2010 DODGE CHALLENGER R/T - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2010 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2011

2011 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2011 DODGE CHALLENGER R/T - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2011 DODGE CHALLENGER SE - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2011 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2012

2012 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2012 DODGE CHALLENGER R/T, R/T Classic - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2012 DODGE CHALLENGER SXT, SXT Plus - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2012 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2013

2013 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2013 DODGE CHALLENGER R/T - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2013 DODGE CHALLENGER SXT - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2013 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2014

2014 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2014 DODGE CHALLENGER Rallye Redline, R/T - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2014 DODGE CHALLENGER SXT - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2014 DODGE CHARGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2015

2015 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2015 DODGE CHALLENGER R/T, R/T Plus - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2015 DODGE CHALLENGER SXT, SXT Plus - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2015 DODGE CHARGER R/T, R/T Road & Track - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2015 DODGE CHARGER SE, SXT - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2016

2016 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2016 DODGE CHALLENGER R/T, R/T Plus, R/T Shaker, R/T Plus Shaker - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2016 DODGE CHALLENGER SXT, SXT Plus - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2016 DODGE CHARGER R/T, R/T Road & Track - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2016 DODGE CHARGER SE, SXT - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2017

2017 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2017 DODGE CHALLENGER GT, R/T, T/A - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2017 DODGE CHALLENGER SXT - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2017 DODGE CHARGER R/T, Daytona - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2017 DODGE CHARGER SE, SXT - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2018

2018 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2018 DODGE CHALLENGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2018 DODGE CHARGER Non-Police - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2019

2019 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2019 DODGE CHALLENGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2019 DODGE CHARGER Non-Police - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2020

2020 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2020 DODGE CHALLENGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2020 DODGE CHARGER Non-Police - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)

2021

2021 CHRYSLER 300 V8, 5.7L or AWD V6 - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2021 DODGE CHALLENGER - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
2021 DODGE CHARGER Non-Police - przedni zacisk 2-tłoczkowy (tylna tarcza wentylowana)
 

Kategoria
Układy hamulcowe

Typ
Tarcze hamulcowe

Technologia
Ceramika, włókna węglowe

Item Front Rear
Bolt Circle (in) 4.5 4.5
Bolt Circle (mm) 115.0 114.3
Diameter (in) 13.6 12.6
Diameter (mm) 344.9 320.0
Height (in) 2.2 2.6
Height (mm) 55 67
Hub Hole Diameter (in) 2.9 2.9
Hub Hole Diameter (mm) 73 73
Minimum Thickness (in) 1.04 0.81
Minimum Thickness (mm) 26.4 20.6
Nominal Thickness (in) 1.11 0.87
Nominal Thickness (mm) 28.2 22.1
# of Holes OR Studs 5 5
Rotor Construction Floating Rotor Floating Rotor
Solid / Vented VENTED VENTED
Stud / Stud Hole Size 17.0 16.8

Producent: PowerStop
Silnik 300C: 3.6, 5.7