Produkt: Tarcze hamulcowe PowerStop Nacinane i Nawiercane
Pasują do: dokładna lista modeli w zakładce APLIKACJE
Jakość: tarcze i klocki hamulcowe jakości premium, baza ceramiczna wzmacniana włóknami węglowymi. Tarcze zabezpieczone powłoką cynkową. Spełniają najwyższe, kalifornijskie normy bezpieczeństwa i ekologii.
Kod producenta AR8171XPR
Jeżeli chcesz poprawić skuteczność hamowania Twojego samochodu to tarcze i klocki hamulcowe z serii Z26 są stworzone dla Ciebie.
Tarcze i klocki hamulcowe PowerStop Extreme Performance zostały zaprezentowane po raz pierwszy w 1995 roku w Kalifornii jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na akcesoria hamulcowe, które pozostaną niezawodne w najbardziej ekstremalnych warunkach. PowerStop dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Klientowi najbezpieczniejsze i najbardziej efektywne rozwiązania hamulcowe.
Na klocki i tarcze hamulcowe PowerStop składają się formuły włókien węglowych i ceramicznych - co zapewnia najwyższe osiągi dla samochodów sportowych.
Tarcze są nawiercane i nacinane dla maksymalizacji chłodzenia zestawu hamulcowego. Pozwala to również na usuwanie gazów powstających przy intensywnym użytkowaniu hamulca.
Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.
W związku z ich produkcją na rynek amerykański, klocki hamulcowe PowerStop Z26 nie posiadają europejskiej homologacji do poruszania się po drogach publicznych.
Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może nieco różnić się od prezentowanego na zdjęciach.
W połączeniu z tarczami hamulcowymi PowerStop, zwiększona siła hamowania do 20% w porównaniu do fabrycznego zestawu hamulcowego.
Znacząco mniejsze pylenie oraz redukuje hałas w porównaniu do klocków fabrycznych.
Dotrzyj hamulce PowerStop w następujący sposób:
5 umiarkowanych/agresywnych hamowań od 70 km/h na godzinę do 20 km/h w krótkich odstępach czasu, bez ostygnięcia hamulców i bez całkowitego zatrzymywania się. Jeśli jesteś zmuszony się zatrzymać, zmień bieg na neutralny lub zostaw sobie miejsce z przodu, aby pojazd mógł się lekko potoczyć, czekając na zielone światło. Tarcze będą bardzo gorące i przytrzymanie pedału hamulca pozwoli klockowi odcisnąć swój kształt na tarczy. Stąd może pochodzić efet "trzęsienia" tarcz.
Następnie wykonaj 5 umiarkowanych hamowań z prędkości od 50 do 10 km/h w krótkich odstępach czasu, nie pozwalając hamulcom ostygnąć. Powinieneś spodziewać się zapachu żywicy, gdy hamulce się nagrzewają.
Po zakończeniu należy jeździć tak długo, jak to możliwe, bez nadmiernego podgrzewania hamulców i bez całkowitego zatrzymania (spróbuj przez około 5 minut przy umiarkowanej prędkości). To jest etap chłodzenia. Pozwala na schłodzenie i utwardzenie podgrzanej żywicy w klockach hamulcowych.
Po ostygnięciu hamulców do standardowej temperatury roboczej można już normalnie używać hamulców.
Powyższa procedura dotyczy docierania klocków hamulcowych!
Aby poprawnie dotrzeć tarcze hamulcowe - należy poświęcić temu trochę czasu i uwagi. Pierwszych kilkaset kilometrów powinno być pokonane bez nadmiernego hamowania (np. z 200 km/h do 0 km/h). Tarcze potrzebują czasu, żeby się wygrzać i jednocześnie utwardzić. Zbyt szybkie przegrzanie tarcz może skutkować ich pogięciem! Dlatego sugerujemy, aby stale monitorować stan docieranych tarcz na pierwszych 500-700 pokonanych kilometrach. Jeżeli tarcza zacznie zmieniać kolor lub zaczną pojawiać się na niej okrężne "rysy" to znak, że musimy dać im trochę odetchnąć i kolejne hamowania wykonywać delikatniej.
Tak dotarty zestaw hamulcowy odwdzięczy się wyjątkowo długim, bezproblemowym okresem użytkowania.
Aplikacje
2005
2005 FORD MUSTANG V8 4.6L
2006
2006 FORD MUSTANG V8 4.6L
2007
2007 FORD MUSTANG SHELBY GT
2007 FORD MUSTANG V8 4.6L
2008
2008 FORD MUSTANG SHELBY GT
2008 FORD MUSTANG V8; GT; Bullitt
2009
2009 FORD MUSTANG V8; GT; Bullitt
2010
2010 FORD MUSTANG GT
2011
2011 Modele FORD MUSTANG V6 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi
2012
2012 Modele FORD MUSTANG V6 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi
2013
FORD MUSTANG 2013 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi i przednimi tarczami 316 mm (12,45 ")
2014
FORD MUSTANG 2014 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi i przednimi tarczami 316 mm (12,45 ")