Tarcze hamulcowe PowerStop Ford Mustang nacinane i nawiercane [300mm] 2005-2014

  • szt.
  • Cena netto: 853,66 zł 1 050,00 zł

Produkt: Tarcze hamulcowe PowerStop Nacinane i Nawiercane

 

Pasują do: dokładna lista modeli w zakładce APLIKACJE

Jakość: tarcze i klocki hamulcowe jakości premium, baza ceramiczna wzmacniana włóknami węglowymi. Tarcze zabezpieczone powłoką cynkową. Spełniają najwyższe, kalifornijskie normy bezpieczeństwa i ekologii.

 

Kod producenta AR8174XPR

Jeżeli chcesz poprawić skuteczność hamowania Twojego samochodu to tarcze i klocki hamulcowe z serii Z26 są stworzone dla Ciebie.

Tarcze i klocki hamulcowe PowerStop Extreme Performance zostały zaprezentowane po raz pierwszy w 1995 roku w Kalifornii jako odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na akcesoria hamulcowe, które pozostaną niezawodne w najbardziej ekstremalnych warunkach. PowerStop dokłada wszelkich starań, aby dostarczyć Klientowi najbezpieczniejsze i najbardziej efektywne rozwiązania hamulcowe. 

Na klocki i tarcze hamulcowe PowerStop składają się formuły włókien węglowych i ceramicznych - co zapewnia najwyższe osiągi dla samochodów sportowych.

  • Tarcze są nawiercane i nacinane dla maksymalizacji chłodzenia zestawu hamulcowego. Pozwala to również na usuwanie gazów powstających przy intensywnym użytkowaniu hamulca.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.
  • Bardzo niski stopień pylenia klocków hamulcowych, dzięki czemu felgi pozostają czyste na dłużej.
  • Produkt zawiera ceramiczny smar oraz najwyższej jakości zestaw montażowy ze stali nierdzewnej.
  • Zestaw zabezpieczony jest powłoką cynkową, w celu maksymalizacji ochrony przed rdzą.

Klocki hamulcowe PowerStop można bez problemu łączyć z tarczami hamulcowymi innych producentów - gładkimi oraz nawiercanymi i nacinanymi. Nie wymagają one również wstępnego rozgrzewania - działają w 100% od pierwszego hamowania, również w niskich temperaturach!

Ogromnym atutem klocków hamulcowych PowerStop Z26 Extreme mają zerowe pylenie i nie wydają żadnych pisków w żadnej temperaturze. Zachowują one bardzo wysoki współczynnik tarcia (0,46-0,55) co pozwala na maksymalnie efektywną pracę hamulca w każdych warunkach. Klocki i tarcze hamulcowe PowerStop mają znacznie wyższą pojemność termiczną, przez co ciężej przegrzać cały zestaw. 


W związku z ich produkcją na rynek amerykański, klocki hamulcowe PowerStop Z26 nie posiadają europejskiej homologacji do poruszania się po drogach publicznych.

Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, stąd rzeczywisty wygląd może nieco różnić się od prezentowanego na zdjęciach.

 

W połączeniu z tarczami hamulcowymi PowerStop, zwiększona siła hamowania do 20% w porównaniu do fabrycznego zestawu hamulcowego.

Znacząco mniejsze pylenie oraz redukuje hałas w porównaniu do klocków fabrycznych.

 

Dotrzyj hamulce PowerStop w następujący sposób:

5 umiarkowanych/agresywnych hamowań od 70 km/h na godzinę do 20 km/h w krótkich odstępach czasu, bez ostygnięcia hamulców i bez całkowitego zatrzymywania się. Jeśli jesteś zmuszony się zatrzymać, zmień bieg na neutralny lub zostaw sobie miejsce z przodu, aby pojazd mógł się lekko potoczyć, czekając na zielone światło. Tarcze będą bardzo gorące i przytrzymanie pedału hamulca pozwoli klockowi odcisnąć swój kształt na tarczy. Stąd może pochodzić efet "trzęsienia" tarcz.

Następnie wykonaj 5 umiarkowanych hamowań z prędkości od 50 do 10 km/h w krótkich odstępach czasu, nie pozwalając hamulcom ostygnąć. Powinieneś spodziewać się zapachu żywicy, gdy hamulce się nagrzewają.

Po zakończeniu należy jeździć tak długo, jak to możliwe, bez nadmiernego podgrzewania hamulców i bez całkowitego zatrzymania (spróbuj przez około 5 minut przy umiarkowanej prędkości). To jest etap chłodzenia. Pozwala na schłodzenie i utwardzenie podgrzanej żywicy w klockach hamulcowych.

Po ostygnięciu hamulców do standardowej temperatury roboczej można już normalnie używać hamulców.

Powyższa procedura dotyczy docierania klocków hamulcowych!

Aby poprawnie dotrzeć tarcze hamulcowe - należy poświęcić temu trochę czasu i uwagi. Pierwszych kilkaset kilometrów powinno być pokonane bez nadmiernego hamowania (np. z 200 km/h do 0 km/h). Tarcze potrzebują czasu, żeby się wygrzać i jednocześnie utwardzić. Zbyt szybkie przegrzanie tarcz może skutkować ich pogięciem! Dlatego sugerujemy, aby stale monitorować stan docieranych tarcz na pierwszych 500-700 pokonanych kilometrach. Jeżeli tarcza zacznie zmieniać kolor lub zaczną pojawiać się na niej okrężne "rysy" to znak, że musimy dać im trochę odetchnąć i kolejne hamowania wykonywać delikatniej. 

Tak dotarty zestaw hamulcowy odwdzięczy się wyjątkowo długim, bezproblemowym okresem użytkowania. 

Aplikacje

2005

2005 FORD MUSTANG V6 - 4.0L

2005 FORD MUSTANG V8 4.6L

2006

2006 FORD MUSTANG V6 - 4.0L

2006 FORD MUSTANG V8 4.6L

2007

2007 FORD MUSTANG SHELBY GT

2007 FORD MUSTANG SHELBY GT500

2007 FORD MUSTANG V6 - 4.0L

2007 FORD MUSTANG V8 4.6L

2008

2008 FORD MUSTANG SHELBY GT

2008 FORD MUSTANG SHELBY GT500; SHELBY GT500 KR

2008 FORD MUSTANG V6; Baza

2008 FORD MUSTANG V8; GT; Bullitt

2009

2009 FORD MUSTANG SHELBY GT500; SHELBY GT500 KR

2009 FORD MUSTANG V6; Baza

2009 FORD MUSTANG V8; GT; Bullitt

2010

Baza FORD MUSTANG 2010

2010 FORD MUSTANG GT

2010 FORD MUSTANG SHELBY GT500

2011

2011 Modele FORD MUSTANG Base lub GT z 4 tłokowymi zaciskami przednimi

2011 FORD MUSTANG SHELBY GT500

2011 Modele FORD MUSTANG V6 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi

2011 FORD MUSTANG V8; Modele GT z 2 tłokowymi zaciskami przednimi

2012

2012 Modele bazowe, GT lub Boss 302 FORD MUSTANG z 4 tłokowymi zaciskami przednimi

2012 FORD MUSTANG SHELBY GT500

2012 Modele FORD MUSTANG V6 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi

2012 FORD MUSTANG V8; Modele GT z 2 tłokowymi zaciskami przednimi

2013

2013 Modele bazowe, GT lub Boss 302 FORD MUSTANG z 4 tłokowymi zaciskami przednimi

Modele FORD MUSTANG 2013 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi i przednimi tarczami 316 mm (12,45 ")

Modele FORD MUSTANG 2013 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi i przednimi tarczami 336 mm (13,23 ")

2014

Modele Base, GT lub Boss 302 FORD MUSTANG 2014 z 4 przednimi zaciskami tłokowymi

Modele FORD MUSTANG 2014 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi i przednimi tarczami 316 mm (12,45 ")

Modele FORD MUSTANG 2014 z 2 tłokowymi zaciskami przednimi i przednimi tarczami 336 mm (13,23 ")

 

 

Kategoria
Układy hamulcowe

Typ
Tarcze hamulcowe

Technologia
Stal ocynkowana

Item Front Rear
Bolt Circle (in) 4.5 4.5
Bolt Circle (mm) 114.3 114.3
Diameter (in) 11.5 11.8
Diameter (mm) 293.0 300.0
Height (in) 1.9 1.4
Height (mm) 48 35
Hub Hole Diameter (in) 2.8 2.8
Hub Hole Diameter (mm) 71 71
Minimum Thickness (in) 1.1 0.7
Minimum Thickness (mm) 28.4 17.4
Nominal Thickness (in) 1.2 0.7
Nominal Thickness (mm) 30.0 19.0
# of Holes OR Studs 5 5
Rotor Construction Floating Rotor Floating Rotor
Solid / Vented VENTED VENTED
Stud / Stud Hole Size 15.4 14.7

Producent: PowerStop

Zadaj pytanie dotyczące produktu. Nasz zespół z przyjemnością udzieli szczegółowej odpowiedzi na zapytanie.